من خواب دیدم

            من خواب دیدم. کسی به دنبالت آمده بود، آشفته، هراسان. تمام سرایم

 را بو می کشید، شاید تورا بیابد. چشمانش عشق را فریاد می زد و آشفتگی اش

 آتشی بر دودمان من.

          عطر تو، اورا از نسلی دیگربه جستجویت کشانیده بود.بنیان پناهم را شکافت

و من، مضطرب، چشم در چشم باغبان دوختم.آیا امکان داشت؟ من نیز جسته بودمت،

 بارها، و هر بار جز تو یافتم، نا امیدی، خستگی و بی پناهی را.

          خروارها خاک را کنار زد و در زیر آن گمشده اش، جسم بی جان تورا، یافت. به

زانو افتاد، مبهوت، با سری سنگین، موهای پریشان و نگاهی ویران. به صورتش لرزیدم

و دیدم، قطره های اشکش، نوید وار، ثانیه شمار وصالش بود، جان کندنش،با بی تویی.

         از خواب پریدم. نزدیک صبح بود. دیشب سر رسیدم را کنار تخت گذاشته بودم.

هنوز چشم هایم خوب نمی دید، ولی پیدا کردم، دوم. هیچ چیز نوشته نشده.

 پوف...، اینکه 2 بهمنه.

2اسفند...

بالای صفحه نوشته ام: " ... از جمع ما رفت."

 

بر روی تخت نشسته ام، مبهوت، با سری سنگین، موهای پریشان ونگاهی ویران.

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
الهه- ف دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:09 ق.ظ http://http://www.eli21.persianblog.com/

خیلی خوب همه چیز رو تفسیر می کنی
خوب می نویسی
نقاب نداره
به لینکم اضافه شدی
بازم بنویس

المیرا خانوم! دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:35 ب.ظ

شما بردین!
IP رو که ملاحظه می‌فرمایید.. عینا یکی از IP های شماست!
و همون IP ای که اون روز باعث متهم شدن شما شد!!
این دومین IP که بهم داده.. اولی هم عین یکی دیگه از IP های شما بود...!!
من تسلیــــــــــــــــــــــم! شما بردین!

[ بدون نام ] دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:41 ب.ظ

راستی.. این الهه خانوم چی میگه!!؟!
میگه نوشته‌هاتون نقاب نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یاللعجب!
به حق چیزای ندیده!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:25 ب.ظ

نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه!
اینُ چرا تایید کردین؟
این غنیمت خودتون بود!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد