با یا همراه!

در کنار هم قدم می زنیم٬

چشم من

 فراتر از تو

 خیابان را می کاود٬

و دل تو

پشت سر من٬

کوچه های خاطراتت را.

 

پس چرا نمی رسیم؟

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
محیا شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:21 ب.ظ http://sokhangah.blogfa.com/

به نام حضرت دوست
دوست من
سلام ؛
وبلاگ جذاب شما دوست گرانقدر در کوتاه زمانی در لیست پیوند های وبلاگ من قرار خواهد گرفت . خرسند می شوم اگر شما نیز« پس از مطالعه شناخت نامه » ، وبلاگ من را در لیست پیوندهای وبلاگتان قرار دهید و برای اینکه وبلاگتان در لیست پیوند های من قرار گیرد مرا مطلع فرمایید. این اولین گام برای همکاری های بعدی مشترک و سر آغازارتباط دوستانه ما است پیشاپیش از عنایت و توجه شما سپاسگزاری می کنم .

عنوان وبلاگ من :
سخن ؛ تبلور اندیشه برتر

وبلاگ من :
http://sokhangah.blogfa.com/

دوست جدید شما
محیا

آرش شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:35 ب.ظ

واسه اینکه یکی چشم به فراتر دارد و دیگری دل به گذشته !!
همین چند روز پیش بود که پشت نیسان نوشته بود ....

همفری بوگارت یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:06 ق.ظ

میرسید .فقط یک دلو یک رنگ بشید

afy جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:10 ق.ظ

سلام. خیلی قشنگ بود.حالا دیگه این وبلاگ تو میشه یکی از بزرگترین سرگرمی های من و ساعات خوندن مطالب زیبات می شه یکی از لحظات شیرینم.
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد